Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés és alapvető rendelkezések

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Czémán-Nagy Enikő EV. (székhely: 9400, Sopron, Frankenburgi út 2., képviseli: Nagy Rita Gréta, továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a https://www.komplexlogopedia.hu (továbbiakban: Weboldal) felületén nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek (továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) közötti jogviszonyt szabályozza.

1.2. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden, a Weboldalon keresztül vagy ahhoz kapcsolódóan kötött szerződéses jogviszonyra (különösen a logopédiai tanácsadásokra, online vagy személyesen igénybe vehető terápiákra), valamint az időpontfoglalásra és a kártyás fizetésre.

1.3. Az ÁSZF folyamatosan elérhető a Weboldalon, és annak tartalmát a Szolgáltató bármikor jogosult egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításai a közzétételt követően létrejövő szerződésekre alkalmazandók.

1.4. Az Ügyfél az ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy azt elolvasta, megértette és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

2. Szolgáltató adatai
  • Név: Czémán-Nagy Enikő EV.
  • Székhely: 9400, Sopron, Frankenburgi út 2.
  • Adószám: 69442023-1-28
  • Telefonszám: +36203460030
  • E-mail cím: komplexlogopediamarketing@gmail.com
  • Képviselő: Nagy Rita Gréta
3. Az ÁSZF tárgya, szolgáltatások ismertetése

3.1. A Szolgáltató logopédiai tanácsadásokat, beszédfejlesztő és nyelvi terápiákat nyújt gyermekek és felnőttek részére, online és/vagy személyes konzultációs formában.

3.2. A Weboldalon feltüntetett leírások és tájékoztatók kizárólag tájékoztató jellegűek. A konkrét szolgáltatás tartalma, folyamata és ára a Szolgáltató és az Ügyfél közötti megbeszélés, illetve az időpontfoglaló rendszerben rögzített paraméterek alapján kerül véglegesítésre.

3.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatáskör, az egyes terápiák menetében történő változtatásokra, illetve új szolgáltatások bevezetésére.

4. Időpontfoglalás és szerződés létrejötte

4.1. Az Ügyfél a Weboldalon vagy a Weboldalról elérhető külső időpontfoglaló felületen (jelenleg: Reservio) keresztül foglalhat időpontot. A Reservio rendszer használatához az Ügyfél köteles elfogadni a Reservio saját felhasználási feltételeit.

4.2. A foglalás véglegesítésével (és jelen ÁSZF elfogadásával) a felek között távollévők közötti szerződés jön létre az adott szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan.

4.3. A sikeres foglalásról a rendszer e-mailes visszaigazolást küld. A visszaigazoló e-mail tartalmazhat további információkat (pl. helyszín, díj, időpont, online konzultációhoz szükséges link, stb.).

4.4. Amennyiben az időpontfoglaló rendszer vagy az e-mail küldés technikai hibából fakadóan nem működik megfelelően, a Szolgáltató nem vállal felelősséget a foglalás sikertelenségéért, de minden tőle telhetőt megtesz a hiba elhárítása érdekében.

5. Díjak, fizetési feltételek

5.1. A szolgáltatások mindenkor érvényes díját a Weboldalon vagy az időpontfoglaló rendszerben tünteti fel a Szolgáltató. A díjak forintban (HUF) értendők, és – ha releváns – tartalmazzák az ÁFA-t.

5.2. A fizetés módja: Online bankkártyás fizetés a Stripe rendszerén keresztül. Ebben az esetben az Ügyfélnek el kell fogadnia a Stripe saját felhasználási feltételeit.

5.3. Az Ügyfél a fizetéssel kapcsolatban felmerülő problémákkal elsődlegesen a Stripe vagy az érintett pénzintézet ügyfélszolgálatához fordulhat. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a külső fizetési szolgáltatónál fellépő technikai meghibásodásokért.

5.4. A szolgáltatás igénybevételét megelőzően a Szolgáltató kérheti a díj előzetes megfizetését. Ha az Ügyfél a szolgáltatás ellenértékét nem fizeti meg határidőre, úgy a Szolgáltató jogosult törölni az időpontfoglalást.

6. Lemondási és elállási feltételek

6.1. Az Ügyfél a lefoglalt időpontot lemondhatja vagy módosíthatja a Reservio rendszerén keresztül vagy e-mailben. Amennyiben a Szolgáltató a honlapon vagy egyéb felületeken határidőt szab (pl. 24 órával a konzultáció előtt), abba a határidőbe kell beleférni a lemondással/módosítással.

6.2. Ha a lemondás a Szolgáltató által meghatározott határidőn túl történik, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díját vagy annak egy részét felszámítani kötbérként.

6.3. Távollévők között kötött szerződés esetén (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján) a fogyasztónak általánosságban 14 napos elállási joga van, kivéve, ha a szolgáltatás teljesítése már megkezdődött vagy speciális körülmények (például azonnali szolgáltatás, egyedi időpont) miatt az elállás nem gyakorolható. Minden esetben az e jogról és annak korlátairól külön tájékoztató is készülhet a Weboldalon.

6.4. Ha a Szolgáltató hibájából nem teljesül a szolgáltatás (pl. technikai ok miatt nem valósul meg az online konzultáció, és erről a Szolgáltató tehet), az Ügyfél jogosult új időpontot egyeztetni vagy visszakérni a már megfizetett díjat.

7. Felhasználói fiók regisztrációja és kurzusok elérése

7.1. A Weboldalon lehetőség van felhasználói fiók (továbbiakban: Fiók) létrehozására, amelynek célja a Nyelvlökés Kurzus és digitális anyagok elérése, valamint a szolgáltatások hatékonyabb igénybevétele.

7.2. A Fiók létrehozásához a felhasználó kötelezően megadja a következő adatokat: név, e-mail cím, jelszó, továbbá elfogadja jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.

7.3. A felhasználó köteles a regisztráció során valós és pontos adatokat megadni, továbbá bizalmasan kezelni a Fiókhoz tartozó bejelentkezési adatokat. A Fiók bármilyen jogosulatlan használatáért a felhasználó felelős.

7.4. A Fiók létrehozásával a felhasználó hozzáférést kap a nyelvlökés kurzushoz, a hozzáférés feltételeiről (pl. fizetendő díj, elérhetőség ideje) a Weboldalon nyújtunk tájékoztatást.

7.5. A Szolgáltató jogosult a Fiókhoz való hozzáférést korlátozni vagy felfüggeszteni, ha a felhasználó megsérti a jelen ÁSZF rendelkezéseit vagy visszaél a rendszer lehetőségeivel.

7.6. A felhasználó bármikor kérheti a Fiók törlését az komplexlogopediamarketing@gmail.com email címen keresztül. A törlés a személyes adatok tényleges megsemmisítését is magában foglalhat, a vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt szabályok szerint.

8. Felelősség

8.1. A Szolgáltató vállalja, hogy a tőle elvárható szakértelemmel és gondossággal végzi a logopédiai tanácsadást/terápiát. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a terápia eredménye nagymértékben függ az Ügyfél együttműködésétől, egyéni adottságaitól, így a Szolgáltató eredménygaranciát nem vállal.

8.2. A Szolgáltató nem felelős a külső rendszerek (Reservio, Stripe) hibájából, esetleges üzemzavarából, karbantartásából vagy a felhasználói adatok pontatlan megadásából eredő károkért.

8.3. Az Ügyfél köteles megadni minden, a szolgáltatás elvégzéséhez szükséges információt (pl. esetleges egészségügyi állapot, kórtörténet, allergia stb.). Az ebből eredő hiányosságokért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

9. Panaszkezelés, jogviták rendezése

9.1. Az Ügyfél az igénybevett szolgáltatással kapcsolatos panaszát a Szolgáltató fenti e-mail címén vagy postacímén teheti meg.

9.2. A Szolgáltató az írásbeli panaszt 30 napon belül érdemben megvizsgálja, és tájékoztatja az Ügyfelet az eredményről.

9.3. Amennyiben a panaszkezelés nem vezet eredményre, az Ügyfél jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy a békéltető testülethez fordulni. Magyarországon a területileg illetékes békéltető testület vagy a Budapesti Békéltető Testület is eljárhat.

9.4. A jogviták rendezésére a felek kikötik a magyar jog alkalmazását, és – ha bírósági út választása szükséges – a Soproni Járásbíróság, illetve hatáskörtől függően a Győri Törvényszékbíróság kizárólagos illetékességét (vagy más, felek által választott illetékességet).

10. Adatvédelem

10.1. A Szolgáltató az Ügyfél személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR), a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), valamint egyéb vonatkozó jogszabályok betartásával kezeli. Részletes tájékoztatás az Adatkezelési Tájékoztatóban található, mely elérhető a Weboldalon.

10.2. A Reservio és a Stripe mint külső szolgáltatók saját adatvédelmi és adatkezelési gyakorlattal rendelkeznek, melyekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfél a rendszerhasználat előtt köteles megismerni és elfogadni azok adatvédelmi szabályait.

10.3. Amennyiben az Ügyfél bármilyen kérelmet, kérdést vagy panaszt szeretne benyújtani személyes adatai kezelésével kapcsolatban, az Adatkezelési Tájékoztatóban leírt elérhetőségeken teheti meg.

11. Vonatkozó jogszabályok
  • 1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)
  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 1. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról
  • 1. évi CXII. törvény (Infotv.)
  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
12. Záró rendelkezések

12.1. Jelen ÁSZF 2025 január 1-től érvényes, és visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, mely módosítások a közzététel napján vagy a közleményben meghatározott időpontban lépnek hatályba.

12.2. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak minősül, ez nem érinti az ÁSZF további rendelkezéseinek érvényességét, amelyek változatlanul hatályban maradnak.

12.3. A Szolgáltató és az Ügyfél közötti szerződés (valamint annak értelmezése) magyar nyelven jön létre, és a magyar jogszabályok az irányadók.

Jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával az Ügyfél kijelenti, hogy elolvasta, megértette és magára nézve kötelezőnek ismeri el.